fredag 30. august 2013

Jeg sykla til Russland en tur



Det var litt lenger enn vi hadde trodd, og så kom vi ikke inn i selve Russland, bare til gjerdet. (Jeg har forresten vært i Russland før, så det var greit.) Fra gjerdet hadde det fint gått an å kaste stein inn i Russland, men det sto jo skilt der om at det var strengt forbudt å kaste stein inn i Russland, så det blei ikke noe av.

Den gule pinnen er norsk
 


Ellers var det jo riktig som heime i Øst-Finnmark! Men nå er det allerede lenge siden vi reiste derifra, og jeg har allerede vært og nakenbada i Børgin og produsert åtte kilo ripsgele i Vågå siden den gang, og straks blir det ny tur til utlandet på statens bekostning. Ikke til et hvilket som helst utland heller, men til et jeg ikke har vært i før! Dette kan sikre meg en bedre startposisjon neste gang det skal spilles Ticket to ride, noe som slettes ikke er til å kimse av.

Men aller først er det helg, og et styremøte som skal avsegstyremøtes - og aller aller først, som vanlig, er det leggetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar