mandag 31. mai 2010

Forskeliforsk


Sanja, som kan sine ting, klarte å finne den siste prøvetagbare snøen innenfor rekkevidde av Fjellheisen, og i går reiste hun til selveste Grønland for å ligge i telt på selveste innlandsisen i månedsvis i vitenskapens tjeneste. Sjøl er jeg tilbake i Trondheim, og har blant anna registrert at noe jeg brukte hver eneste arbeidsdag på i hele høst er blitt publisert på internett der hvem som helst kan se det! Prøv her og klikk på der det står "Landskap/-former", og så kan du lese både her og her for å bli fortalt hva det egentlig dreier seg om.

Trondheim forøvrig er bra fin når det er tørt og vår og kirsebærblomster. Men i kveld sitter jeg inne og prøver å drukne meg sjøl i kamillete, og siden jeg skal ta og legge meg rimelig snart kommer det dessverre ingen detaljert rapport om grandprixfesten der Johan utmerket seg ved å være den i selskapet hvis musikksmak er mest i overensstemmelse med gjennomsnittet av Europas befolknings: Hurra for Johan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar