torsdag 9. september 2010

Brød og loff og vørterkake og hvetekake og kringler og boller og wienerbrød!


Hvis jeg nå hadde hatt et publikum utover de som jeg er i slekt med og de som virkelig bor en helt anna plass, så ville kanskje reklameeffekten av det følgende blitt litt større: Eldhusbakeriet på Elvenes er nå i full gang, med brødbaking i steinovn hver onsdag, fredag og lørdag, og nå også med egen eldhusblogg! Her kommer det en mengde fine bilder av brødbaking, blant anna, og oversikter over hva som skal bakes til enhver tid, og forhåpentligvis en masse informativ tekst etterhvert som noen får tid til å skrive den.

Det er fine greier og dere skulle ha vært her og opplevd det, alle sammen. Sjøl fikk jeg bare med meg denne ene bakedagen, for nå venter de på meg i Helsinki og jeg skal ta fly i hele morra, men nå når jeg plutselig sitter her som webmaster, av alle ting, så får jeg liksom ta litt del i den nye familiebedriften likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar