mandag 20. desember 2010

Jeg skal bare

Det var vel egentlig meninga at jeg skulle skrive julebrev, er jeg redd. Det blir sikkert mye lettere å komme i gang med det hvis jeg bare får fikla litt med internett først! Kan det passe med mer enn fire tusen ord om juletrehentinga i går, kanskje?

Traktorkaravanen er på heimtur

Det poseres for familieportrett

Fullt av folk!

Men det var alt

(Og det tar nøyaktig to timer for et selskap på 26 å synge gjennom alle julesangene de samlet kan komme på!)

5 kommentarer:

  1. Det bei nu beviselig tid te julebrev også, som kom fram første dagen posten gikk (skulle vesst det så kunne æ toge det me på ferden sørover i går ;)) Btw. Meet and greet i januar? Kan tell og me telby overnatting vess du sku ha løst/ønske/tid/anledning tell det!

    Klem fra Anja

    SvarSlett
  2. Juhu, heia Anja og takk for julegave og greier. Hvis dere har tid og eventuelt plass, så vil jeg gjerne være med på å få til å treffes! (For det er nemlig sikkert NESTEN ti år siden sist.)

    SvarSlett
  3. Tid ska vi nok få tell og plass har vi : ) Ka tid kjem du? Og, æ har bildebevis førr at det ikkje e ti år sia sist, men 5 år e nok ganske nærme sannheta. Du har du ihvertfall sett han Henning som baby : )

    SvarSlett
  4. Det er sant, på Åse den gangen! Skal på en konferanse som er midt i uke 2, og for meg høver det best å bli igjen i området en dag eller to etter den, men jeg må avklare med jobb og sånn før jeg kan si helt sikkert. Jeg skal gi beskjed!

    SvarSlett
  5. Her i gården står ikke annet enn vanlig jobb og studie på planen i uke 2 så bare finn ut hva du får til og hva som passer best du :)

    SvarSlett