mandag 7. juni 2010

Walk the line

Jannik og jeg bedriver sirkusartisme i Festningsparken og ignorerer kommentarer fra forbipasserende pensjonister om at de sikkert kunne gjort det bedre sjøl:



Han er reist nå, Jannik, etter å ha tatt oppvasken min og laga meg kaffe med melkeskum mer eller mindre non stop siden fredagen, han skulle først til Amsterdam for å skaffe visum og så til Alaska for å fange fuggel til doktorgraden. (Det var et fint besøk, jeg ønsker meg at de kommer og bor her i byen til høsten.) Sjøl skal jeg snart til Lillestrøm for å se om fyrsten av Monaco er der, og så kanskje heim, tror jeg muligens, en lynsnartur? Etter det blir det tokt igjen, med potet til middag og gjørme på dekk. Det går slag i slag!

1 kommentar:

  1. koselig å følge med deg på bloggen din Sigrid. Her er adr til min hvis du er interessert http//:jadeforminengelsand-sand.blogspot.com
    Hilsen Astrid

    SvarSlett