torsdag 7. februar 2013

Hurra for meg

Foran f.v.: Sigrid (32), Fridtjof (151). Bakerst: Holandsknorren (>1,7 mrd.)

...og skål for den moralske lavalder! Jeg har planer om å spise kake i Nord-Trøndelag i morra, og på fredagen skal jeg ta fri fra jobb. Det er gode dager og gammelskiene mine har flytta til Straumen! Så da må jeg gå på dem hvis det viser seg at det er der tursjansene byr seg, og så står Helge heime i gangen og vansmekter. Men jeg fikk lufta far min sin Fridtjof i helga, og det vedder jeg at han var glad for i finværet og djupsnøen. (Jeg fikk også lufta mor mi, og hun var iallfall glad.)

2 kommentarer:

  1. Anja7/2/13

    Dei hjartligste gratulasjonar på gebursdagen! Håper dagen blir strålande og framtida likedan! Ein liten trudelutt frå YouTube er sjølvsagt på sin plass til gebursdagsbarnet: http://www.youtube.com/watch?v=Ig4pUBc7N7Y
    GRATULERER!

    SvarSlett
  2. Hjertelige takker! Det blei en fin bursdag, for jeg vant overlegent i Carcassonne.

    SvarSlett