fredag 20. august 2010

Tid å hausta inn


I går fikk jeg tomater i posten! Og agurker og erter og brokkoli og noe som kanskje er ei nepe. Men nå var det ikke det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om, som dere kanskje gjetter ut fra illustrasjonen, for det her er nemlig rips, og de vokser i huseiers hemmelige hage. Hun påstår at hun ikke får dem oppspist sjøl, så i går var jeg en runde i buskene og plukka så mye jeg fikk med meg. Deretter kokte jeg gelé til langt på natt, og den ser ut til å ha blitt presis like vellykka som i mine ripsgeléglansdager på nittitallet.

Og så har jeg fått testa nylinsa på ekte levende mennesker nå! Det er et lovende prosjekt. Siden jeg prøver å la være å legge ut bilder av folk som ikke vet om at de risikerer å ende opp på internett, så får dere bare tro meg på mitt ord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar