lørdag 16. oktober 2010

Sending!


Det er den tida på året da samvittighetsfulle mødre pakker markens grøde i smartpost-esker og sender dem til sine barn. Iallefall gjør mi mor det, i år tror jeg det må være tiende gang, og jeg skryter stadig like mye til alle jeg treffer ("i går fikk jeg potet og gulrot i posten"). Nytt den her gangen er klippfisk! Den er det far min som har bidratt med, og den er schvær og skal bli til bacalao før eller seinere. Hjertelig takk, det har jeg sagt per tekstmelding allerede, men nå er det enda mer sant siden det ligger på nett.


...Men det ser ut som om dette er alt som blir sagt i dag, for det er bøll med det her internettet og jeg gidder ikke å sitte her og vente hele kvelden. Her er de to andre bildene jeg med nød & neppe har fått lasta opp, det er fra i går da det var geolog-ekskursjon i bynære strøk. Det gikk mye i nærseing på stein og i risikering av liv og lemmer i grøfta langs veien til Flakk. (Jeg lurer på hvordan de klarte å få kartlagt noenting som helst, de geologene som holdt på i gamle dager før det fantes veiskjæringer overalt.)




Nei, jeg må skynde meg å trykke på publiser-knappen før nettet ryker igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar