fredag 26. november 2010

Vinter... (the REAL DEAL)

Vørterkakesøkinga eskalerer. Jeg blir nødt til å begynne å skrive mer om pupper eller noe.

Men nok om det, for akkurat nå er det som sagt


 - til de grader at jeg har brukt kvelden på å pakke alt jeg disponerer av ullklær i ryggsekken, og jeg har skrapa gammel rødswix og lagt på ny som er grønn, og jeg har funnet fram min kjæreste eiendel dunsoveposen. I helga skal jeg ut og møte trøndere i deres rette element (granskogen), for jeg var opprinnelig invitert til Hølonda på rådyrjakt, men siden det er så kaldt at hundene kommer til å fryse forderva blir det alminnelig hyttetur isteden. Ingeniøren som inviterer traff jeg forrige fredag på en kjøpesenterkafe, for første gang siden SIST jeg var på hyttetur på Hølonda (det kan ha vært i 2006, omtrent), det viste seg at han var blitt familiefar allerede i fjor på denne tida. Snodig å møte unger man ikke har visst om! Sånn er det å ikke ha feisbukk, mine damer og herrer.

Det var bare det jeg ville si ifra om, men det blir vel mer skriving en anna dag, iallfall nå som jeg driver og lover meg bort med allslags innlegg som jeg visstnok skal forfatte 'neste gang'. Vi får se om vinteren varer lenge nok til at jeg rekker en pro-et-contra før jeg glemmer alt det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar