torsdag 4. november 2010

Oi oi oi

Heisann hoppsan, her er jeg i Trondheim igjen og hadde etterhvert tenkt å få tynt noen bilder ut av minnekortet. Det var litt uprofesjonelt å reise land og strand rundt uten overføringskabel! Man har avfotografert både folk og fe og vær og vind og himmel og hav hele langhelga, og så må man vente helt til i dag før man får se om man har fått til noe som kan vises på skjerm større enn to og en halv tomme.

Det ser imidlertid lovende ut, så her må det visst oppdateres blogg i massevis før det skjer noe nytt og mer spennende. Og mens dere venter i spenning på flere sau-bilder fra Elvenes kan jeg jo vise hvordan det gikk med den høstfestoverraskelsen som vi hadde øvd inn? Nå bør det komme krystallklart fram av de følgende bildene at oioi-stuntet var festens udiskutable høydepunkt, så jeg sier ikke noe mer om den saken, anna enn at jeg tenkte dere skulle bli nødt til å klikke på en "les mer"-knapp for å se dem? Kanskje jeg får det til, værsågod uansett:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar