torsdag 26. juli 2012

Tegnforklaring til tidligere innlegg (og ett bilde fra Sommarøya som ikke fikk plass)

 Det er altså Håløygen

Kronologiske framstillinger er for pyser med historiebøker, men det er jo klart at hvis noen av dere mange som faktisk ikke var der gjennom alle fire ferieukene lurer på hva som hører til hvor, så må dere få muligheten til å finne det ut. Altså opplyses det at:

A, D, J, L, N, R, S, T, X, Æ, Ø og bildet over er fra åttringtur Kvaløya rundt første uka i juli med Eldar og Anja og Håvard og Philipp og Håløygen

B, C, F, I, M, P, Q, U, W, Z og Å er fra uka etter, som gikk fra Tromsø til Hammerfest med Braute-båten full av folk som det ikke blei diskutert blogging med (men de var fine, dere må bare tro meg)

E er ikke overraskende fra Kristin og Magnus sitt bryllup på sankthansaften

G og K er fra Elvenes der jeg stoppa og satt i sofaen ei ukes tid på vei tilbake til Trondheim

og

H, O, V og Y er fra en pardagers juniferie til Sørlandet for å besøke Ulli som var mye på jobb sånn at man fikk anledning til å møte eksotiske dyr, men det blei tid til Skagerrak-roing og leirbål av teak og eik likevel, og Ulli fiska en spennende fisk som jeg ikke har bilde av, og jeg fikk styre hele tida!


Det får vel duge, tenker jeg. Sissel, jeg håper du er fornøyd?

Og så kjennes det underlig å oppsummere sommeren sin før olsok, men hvis det skulle vise seg å dukke opp mer sommer får vi vel bare ta den som den kommer. (Med latter, for eksempel, hahaha - latter, sol og sang.)

5 kommentarer:

  1. Anonym29/7/12

    Kjempefine og -stilige bilete og kommentarar, Sigrid! Eldar

    SvarSlett
  2. Takker & bukker! Fine folk på fine plasser, det er hemmeligheten.

    SvarSlett
  3. Anonym29/7/12

    Takk for fin uke, Sigrid. Fine bilder og artig å lese bloggen! Anja

    SvarSlett
  4. Sjøl takk! Det var altså en sann fornøyelse.

    SvarSlett
  5. Anonym2/8/12

    Fantastiske bilder og sikkert fantastiske turer du har hatt! Gleder meg til å se de andre bildene også! Også de som er sensurert ;0)

    * Sissel

    SvarSlett