torsdag 15. november 2012

Med fare for å gjenta meg sjøl

Det er november og det er mørkt og mildt, på jobb driver de og setter opp skillevegger i kontor som ikke er mine for én gangs skyld, pinnedyrene ser ut til å ha dødd igjen og i helga skal jeg til Tromsø, der meldes det regn. På kveldene drikker jeg whisky og spiller brettspill, og de få detaljene som gjør at jeg kan skille denne novemberen fra forrige er for det første at i år har jeg nye piggdekk til å bråke rundt på blaut-asfalten med, og for det andre at hjerteknuserbusinessen oppleves ganske annerledes når en sjøl har blitt klienten. Veldig mye bedre, vil jeg si!
 

Ja, og så er det jo kommet til noen nye folk siden i fjor. En blid seigmann på Byåsen, opptil flere slektninger som begynner å nærme seg ettårsdagen snart, og siste innkommende melding er at det finnes ei helt anna Sigrid en helt anna plass som nettopp har debutert som trebarnsmor! Det gratuleres og tas av hatt, snart håper jeg at jeg kan komme meg til Narvik en tur så jeg får gjennomført ei kontrolltelling.

1 kommentar: