søndag 4. november 2012

"Ser du ikke at jeg er altfor pen til å være et troll?"

Huldrehalen er demontert etter å ha gjort jobben sin på en eventyrlig høstfest der folk frivillig tok av seg sko og sokker for å få danse barbeint med meg på skifergolvet, der andres antrekk inkluderte for eksempel svømmeføtter eller tang eller kjepphester eller full kroppsmaling, der jeg gjorde et tappert forsøk på å hjelpe personalforeninga av med noe av retrospritlageret fra i fjor, der "det er greit å ta på folk du ikke kjenner kjempegodt så lenge du har hånda di inni en død rev"-hypotesen blei testa ut med vekslende hell og der jeg mottok noe jeg tror var et ektefølt kompliment om at jeg hver eneste dag på jobb ser ut som om jeg nettopp har stått opp.

Så det var en vellykket kveld, med andre ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar