mandag 18. mars 2013

Abspazierung

 

Det heter ikke det.

Men på fredagen gikk det ikke an å være på jobb, da blei jeg isteden nødt til å tvinge en sjuk mann til å ta meg med opp på et Levanger-fjell. Og det var et utmerket bytte, enn at jeg ikke gjør det hver dag. (Det er bare for at det ikke er så mange Levanger-fjell å ta av.)

Etterpå var det mer finvær, og jeg fikk et nytt bekjentskap som er miljøaktivist og kompis med hotellkonger, og så var det handballkamp for Jenter 12 (10-9 til bortelaget), og kapp-sudoku, og sjampanje i rødvinsglass, og jeg blei gjenkjent på coopen i Verdal av en geografistudent fra 2003, og enda en skitur gikk i retning et Fosen-fjell og var like fin, og dessuten med bål. Til sist var det musikklinjeforestilling med lettkledte attenåringer i Inderøy kulturhus, inkludert en smaksprøve på forståelig skepsis fra voksne damer - men det er jo sånn som hører til i kategorien for stek som skal tåles.

Og tilbake på kontoret var det fortsatt altfor fint vær, men i det minste er det skidag på onsdagen.


(Det var på tide med noen bilder igjen, bare bær over med at alle turene ser akkurat likens ut for tida.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar