onsdag 18. september 2013

Plutselige unnskyldninger likevel


Ingen unnskyldninger! begynte jeg å skrive så kjekt, NÅ skal det meldes fra om Dorset. Før det blir altfor seint og man blir opptatt med å oppleve nye greier som må dokumenteres, altså.

...og akkurat så langt kom jeg, og så kom NICOLAS på besøk, og siden han til vanlig er spedbarnspappa og husoppusser i Kvaløyvågen, og sjøiskonsulent i nabolaget til Sildreveien, og sist jeg så ham muligens var et drygt år siden (lenge før både Leon-ungen og håndverkersirkuset), så var jo ikke det verken dagligdags eller forventa. Men så fint! Nå slapp jeg til og med å gå til postibutikken med den beibigaven som har ligget på utstilling her i evigheter, nå kunne han ta den med seg sjøl.

Så det var jo ei unnskyldning. Nå blir det ikke noe mer Dorset i dag. Og jeg som skal til Alta og alt, det kan bli en viss forsinkelse i oppdateringsskjemaet her. Ikke at det er noe nytt, eller for den saks skyld noe videre kritisk. Men det var fint i Sør-England, skal jeg hilse og si! Mye stein, blant anna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar