søndag 18. juli 2010

Nytt innlegg


Det er visst ei stund siden sist? Jeg har ikke så mye å melde: Ikke er jeg sjuk og ikke har jeg rømt og ikke har jeg hatt med meg kamera der motivene har vært.

...Men sommer som statsansatt i Trondheim er helt okei, finner jeg ut, det er stilt på jobb og badeplass langs sykkelruta heim. Jeg har belært et tv-fjes om meteorologi (men angrer egentlig litt på det), fått enda mer kake av huseier, spist sushi, SPILT FIOLIN PÅ FEST, drukket ny sort whisky som jeg har glømt navnet på igjen, neglisjert en masse epostskriving (sorry), prestert en glitrende seier i Ticket to Ride, bakt mer og mer vellykkede brød med den gjenoppståtte surdeigen min og anlagt bikiniskille på ryggen.

Og nå kan det hende at jeg kommer inn i vanen med å legge ut bagateller på internett igjen, så vi skal ikke se bort ifra at jeg kommer på noe mer å skrive en anna dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar