tirsdag 8. mars 2011

"mat som passer til feit tirsdag"

Jeg slår et slag for kvitsaus og flesk! Det er iallfall cirka det jeg har hatt til middag. Passer til alle feite tirsdager, også de med orddelingsfeil.

I fjor på denne tida ser jeg at jeg var på semle-kjøret. Nå er imidlertid semlesvensken reist til Utlandet for å ta røntgenbilder av snø, og da ble semletilbudet betydelig dårligere, men iallfall var det kremboller til spisings hos huseier på søndagen! I den forbindelse fikk jeg ikke bare truffet en masse ekte Møllenberg-naboer og huseierens ferskeste barnebarn, jeg ble også direkte eksponert for ski-VM på TV for første gang (det teller ikke at man går forbi kontorene til folk som ser på nett-tv). Det var slutten av femmila, og det var jo dritspennende! Folk datt og greier, etter sånn førtini kilometer, og alle bytta plass i køen hele tida, men så plutselig kom en norske og gikk fremst i tredve sekunder og så vant han.

Og i går på jobb malte jeg flagg i fjeset, men det var mest for personalforeningas PR-stunts skyld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar