onsdag 23. november 2011

Det står til liv

Og ikke bare i Bodø der det virkelig gjelder (det her er det såvidt jeg tør å skrive, det er basert på gode nyheter fra søndagen men det er jo allerede lenge siden, jeg krysser fingrene igjen), nei, også her hos meg står det til liv i helt hverdagslig lettvekterbetydning. Og vel så det, egentlig, det er jo mye på gang og plutselig ganske kort tid til alle de ukene med avspasering begynner.

Men blir det tatt noen bilder? Tydeligvis ikke. Og kan man holde på med bloggoppdatering i det vide og det breie og bare late som om teksten er interessant nok i seg sjøl? Nei for tenk. Så dette var nå bare så dere skulle få noe igjen for dagens museklikk, thank you and good night!

(Forresten, nå når jeg tenker meg om så finnes det vel kanskje noen bilder, eller hva, Sissel&Alex? Brettspill og whiskyfyll, det er vel nettopp sånt som den store verden trenger å få se - jeg sjekker med rette vedkommende og kommer tilbake til saken.)




Oppdatering: Hoho! Hurra for andre folk sine smarttelefoner.



2 kommentarer:

  1. Hmm...2. forsøk på å legge til kommentar:
    Vi krysser fingrene for fremgang i Bodø!!
    En annen litt hyggeligere ting som jeg ikke har delt med deg enda (men som du kanskje vet likvel) er at vi har termin på din bursdag :)
    Ha en fin onsdag! Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har hørt det, ja! Det må jeg si var et særdeles godt valg av termindato, det er min personlige favorittbursdag og jeg vil anbefale den til alle. Syvende februar, mine damer og herrer!

    SvarSlett