onsdag 9. november 2011

Stikker til Tromsø en tur, jeg

Det er jo fortsatt ikke noe internett i fyrstikkeska og jeg har en mengde fridager jeg må bli kvitt. Og SAS og Norwegian er billige og Eeva og Sanja skal feire bursdag og de har invitert alle jeg kjenner, og jeg vet at jeg høglydt har erklært at jeg har gleda meg sånn til å sitte helt i ro i Trondheim i over en måned nå når jeg endelig er ferdig med all pliktferieringa på Røstbanken og i Baskerland og der, men det var visst dessverre ikke helt sant.

Når var jeg i Tromsø sist? Det var i juni, på sommerturnéen. Denne gangen meldes det høljeregn og det arrangeres grillfest, og jeg er blitt lova en plass å rulle ut soveposen på mitt gamle Dagtun og det er så mange folk jeg håper at jeg får treffe! Når det gjelder den dårlige samvittigheten for ukritisk bruk av fly bare for å more seg ei helg, så har jeg nettopp lært av Johan at det er bare å redusere antallet framtidige barn tilstrekkelig, så går miljøregnskapet opp.

Det var vel alt fra kontoret i dag. Hvis jeg er heldig nå, så er den nye ruteren på plass og kobla til når jeg er tilbake igjen på søndagskvelden, og da kan jeg jo vise bilder og sånn! Det skal bli bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar