torsdag 26. januar 2012

Verdens uskarpeste nordlys


For da stativet kom fram var motivet nemlig borte. Men iallfall var det skitur! Det gjorde seg etter ei helg med konsentrert sitting rundt kjøkkenbord i det som viste seg å være Øystese, der løssnøen var meterdjup og sola skinte som en gal. (Det var et vellykka styremøte fordet, og til høsten blir det faktisk årsmøte i Alta.)

Dette var alt dere fikk, for nå må jeg spille bratsj, og så må jeg organisere øldrikking for geologer og så må jeg bringe symfoniske gleder til Ørlandet og så må jeg skrive hundre rapporter om ting jeg har gjort for lenge siden og så må jeg prøve å sno meg unna enda et styreverv. Det går unna, og før jeg veit ordet av det er jeg blitt enogtredve år, jeg kjenner det begynner å nærme seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar