tirsdag 28. august 2012

Pøbelstreker IX



Hva skal jeg si ellers, jeg kan si at jeg sendte kilovis med søknadspapirer i posten i går for å se om jeg kan få en jobb jeg egentlig ikke vil ha, og at sjøl om flybillettene jeg skal forbruke i helga er i boks (gjett hvilket land jeg skal til) så har jeg visst ikke helt ordna overnatting eller bryllupsgave, og at bror min er blitt Dagens Næringsliv-kjendis, det har aldri jeg vært, og at sjefen min kanskje ikke er så glad for at jeg sendte den søknaden, og at jeg snart skal få Nicolas på besøk, og at alle helgene herfra til evigheten driver og blir belagt med organiserte aktiviteter, så det var bra at trappa blei støvsugd da den blei det. Og at jeg er kveldstrøtt og ubrukelig og må begynne å ta tran igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar