søndag 20. januar 2013

Animert postkassesnadder

(Men først et ordinært bilde og en oppklarende tekst.)


Jeg fikk årets første julegave her om dagen! Den kom fra et anna land, med informativ tolldeklarering (stick insect tool, 0,1 kg). Nå har jeg visst ikke noen stick insects som er i live for øyeblikket, dessverre, men jeg skal sikkert komme på flere alternative bruksområder for en klipert som er nesten en meter lang og forsynt med ei livsfarlig kvass klo.

maker gif

Ellers alt vel, og jeg har nettopp oppdaga at det i disse dager faktisk er tre år siden januar 2010, og det var en viktig måned i bloggsammenheng, for før det fantes det ingen plass på internett der tilfeldige pinnedyr- og oljebuksegooglere kunne ende opp med å bli presentert for turbildene til noen de ikke kjenner. Eller det gjorde det nok, når jeg tenker meg om, men de blei iallfall ikke presentert for mine, og det blir de nå. Jeg har vurdert å øke frekvensen av oljebuksebilder for å tekkes mitt publikum, vi får se hvordan det blir utover i 2013.

Men kanskje et turbilde først, kanskje et litt mystisk et med bålbrenning i granskogen på en lørdagsettermiddag? Det blir nok det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar