torsdag 27. juni 2013

For nå er de blitt gift, skal du vite


Hurra for Alex og Sissel og alle gjestene som fikk bryna seg på stien opp til Reindalssetra i høljeregn ei sankthanshelg, og for gjensyn med hyggelige folk fra fjern&nær og for at jeg fikk føle meg som en kvalifisert bryllupsgjest som hadde nesten alle svarene rett på brudeparquizen. Og for toastmasteren sine oransje kalosjer og for mitt halve nye røde telt som fikk være med på alle brudebildene bortsett fra når det kræsja med forloveren i den rosa kjolen.

Så bra det er når de rette folkene finner fram til hverandre. Hurra igjen! Men nå må jeg skynde meg til Finnmark (jeg har varma opp med rundt seksti feite sunnmørsmyggstikk og skal dermed være godt forberedt), så flere bilder blei det visst ikke i denne omgang.


1 kommentar:

  1. Anonym29/6/13

    Hihi, ja gift vart oss! Takk for laget!
    Sissel og Alex

    SvarSlett