torsdag 17. oktober 2013

Surk og bæs

Det meldes regn og skletta til helga, jeg skal på hyttetur og kameraet mitt er sund.

Og ministerpostene er fordelt og gir grunn til skrekk og vantro, ikke minst hos oss som syns det er vits i at det produseres mat her i verden. 

Og vinterdekkene mine var nye i fjor, men nå er det sykkelen som begynner å bli gammel og da viser det seg at de har tenkt å slutte å lage sykler med hjul som de nye vinterdekkene mine passer på.
 
Og i går var vinduskarmen i Fyrstikkeska full av en svart og seigtflytende substans som ga klare X-files-assosiasjoner, jeg måtte ta grep og fikk substans under neglene. Ikke fikk jeg dokumentert det heller, for kameraet mitt er sund.

Og noen ting på jobb HASTER det sånn med at alle de tingene som bare haster i kursiv og ikke med store bokstaver blir lagt langt ned i bunken, og der ligger de og haster i vei og jo lenger jeg klarer å la være å tenke på hvor mye de haster, jo verre blir det å ta dem opp av bunken igjen! Ikke ser jeg noen ende på det heller, ikke foreløpig, og alle de andre dårlige samvittighetene kommer enda lenger ned i bunken. Jeg glemmer folk sine bursdager og får ikke svart på en eneste epost.

Men nå når Ivar skaffer meg masse uventa nettrafikk gjennom Braute si facebookside som jeg hermed lenker tilbake til i håp om at det vil være fordelaktig for google-rangeringa (gå dit og lik!) så må jeg jo til med å produsere nye innlegg for at ikke det her skal fremstå utelukkende som fembøringsblogg (den er nemlig her, og mye offisiellere), og da får det bare våge seg med innholdet! Et bilde skal jeg vel kunne klare å diske opp med, men jeg er redd for at det kan bli det siste på ei stund - for kameraet mitt er nemlig sund.

 



(Forresten blei det tre bilder, de kommer inn under kategorien "det motsatte av fembøring".)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar