søndag 17. april 2011

Det tredves

Fin årgang, den der nittenåttién, og mange fine folk er det som melder seg inn i tredveårsklubben. Hos Tine i går var det treretters og kiwidrinker og jordbær med sjokoladebetrekk og sjampanje og Russki Standardt (fra nå av obligatorisk i alle tredveårsdager), og selskapsleker, og tre forskjellige ukuleler til hvert sitt bruk, og tamburin og rytmeegg og torader og gitar og bratsj. Bratsj, ja! Det er ikke hver dag den får komme fram på fest. (Dette var vel første gang i verden, for å si det sånn. Men artig, iallfall for meg!)


Resten av helga har jeg vaska sykkel (hurra, sommerdekk) og klær og kopper, sovet lenge og lest H.P. Lovecraft. I morra forventer jeg at det er tomt i gangene på jobb, og det passer meg bra, jeg er nødt til å lære meg et nytt dataprogram og så bruke det til å lage en poster. Den skal jeg ha med meg til Utlandet når jeg nå snart skal dit igjen, men det vedder jeg på at det blir skrevet mer om en anna gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar