fredag 22. juni 2012

FER:

Gjett hvor jeg er? Kommet heim fra Helsinki etter å ha blitt utmerket godt tatt vare på og underholdt med badstu, nazi-komedier, vodka og kjempestore kvelerslanger. (Dessuten på jobb og skriver så fort jeg bare kan.)

Gjett hvor jeg skal? Til Værnes og Oslo og Lillestrøm og Risør og Trondheim og Tromsø og kanskje Vanna og kanskje Skjervøy og sikkert Tromsø igjen og så Sortland, og kanskje enda flere plasser, hadde ikke det vært noe?

Gjett når jeg kommer til å oppdatere blogg igjen? Det blir sannsynligvis bra lenge til.

Hurra for en ferie som nå starter på ordenlig, første post på programmet er å overrekke et brudepar noe jeg har laga sjøl av grus, sprittusj og gammel frukt-emballasje (de blir så glade) og det eneste jeg har for hånden til å illustrere dette innlegget med er et tirsdagsferskt og representativt bilde av seksti geologer på ekskursjon.


God sommer, da!

(PS: Gjett om de ville se pass i Finland? Det ville de ikke.)

1 kommentar:

  1. I Tromsø gleder vi oss til besøk. Blir garantert fredagspizza :) Litt komisk at broren din va innom her i dag...æ oppdaterte han på dine planer så langt æ visste! Han græv etter gull på Vannøya...i tilfelle du ikke visste det ;) og skal snart græve videre i Karasjok!

    SvarSlett