tirsdag 12. juni 2012

TJR;


Så var det dags for å si farvel til Trondheim ei halv ukes tid til fordel for bissniss og plessjur i den finske hovedstaden! Sekken pakkes med tørrfisk og brunost og bikini, for man vet aldri, og med det blanke nye passet og med diverse epostutskrifter med diverse bussruter såpass at jeg og den brilliante havbunnsmodelløren jeg har med meg skal klare å finne veien til hotell og til møterom. Planen er å sitte stille i et par dager mens folk snakker om Østersjøen, og så utnytte Kimmo sin berømte finske gjestfrihet hele helga etter at workshopperne har dratt heim.

(Senere skal jeg drikke whisky med en nevrolog, og etter det er det noen som skal bli gift og det er jo en begivenhet, og så hadde jeg tenkt å reise på sørlandsferie uten at jeg egentlig har sagt ordentlig ifra til båtbyggerglasiologen jeg skal feriere hos, og dessuten håper jeg da virkelig at det melder seg nok folk til den første Braute-uka så jeg får med meg den óg, vi krysser fingrene.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar