søndag 3. juni 2012

Fargebilder

I går var jeg ute og lufta konkurranseinstinktet blant vellykkede etablerte huseierpar og de serverte bøttevis med rødvin, i natt blei vinduet stående akkurat litt for åpent og jeg våkna med 17 millimeter regn i senga. I dag har jeg vært på kafé og snakket om skikjøring og pensjonsalternativer med en oseanograf som nettopp har kjøpt seg Audi, etterpå gikk vi en runde med fastobjektiv i byens blomsterbed og dette er det vi fant.


Ellers er det kaldt i huset mitt og jeg er slapp på initiativtaking, men om ikke så grusomt lenge skal jeg forhåpentligvis til Finland (jeg sto opp klokka seks og kom først i køen på lensmannskontoret i Hommelvik, det var smertefritt) og etter det skal du se det blir sommerferie! Det skal bli bra å komme seg ut og bort.

2 kommentarer:

  1. ...og kommer du tilfeldigvis innom Tromsø er du hjertelig velkommen på besøk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet du, der har jeg tilfeldigvis tenkt meg innom, ja! Mange takk, jeg skal gi lyd når det begynner å bli aktuelt.

      Slett