torsdag 29. april 2010

"Det er bare å møte opp på mandagen, altså"

HR-Anette kommer inn på kontoret til Overingeniøren og meg og spør om det stemmer at kontrakten min går ut sånn omtrent i dag? Oi, sier jeg, det hadde jeg ikke helt tatt høyde for. Fikk ikke jeg fire måneders forlengelse, eller? Var det ikke noe som ble skrevet ned da det ble bestemt, kanskje? Hm. Jeg som har en hel toktsesong laina opp og alt.

...Men Anette sier at egentlig er det ikke så nøye, for hvis jeg vil kan jeg få maringeologjobb i tre år til, regna fra 1. mai, og dermed skulle det være fritt fram for å sykle til Lade på mandagen også, et par lønnstrinn rikere og minus en potensiell stressfaktor.

2 kommentarer:

  1. Det e jo bare supert, Sigrid!
    Gratulerer med jobb i laaaang tid fremover!
    God helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Takker & bukker! Tre år ER faktisk skikkelig lenge, ja.

    SvarSlett