lørdag 17. april 2010

men nå må jeg stikke

Har:

fått unnagjort intervju på tilfredsstillende vis og dessuten holdt en presentasjon som egentlig ikke var særlig interessant eller relevant for noen, men samma det vel

registrert at min eneste motkandidat til jobben ikke møtte opp til sitt intervju på grunn av et vulkanutbrudd (så kanskje jeg får den på walk-over)

spekulert litt på hvor lenge samfunnet holder seg gående uten flytrafikk før det ikke er noen vits å jobbe mer og alle blir permitterte og kan reise heim og ta imot lam isteden

opplevd flere tilfeller av at folk kommer og lager mat til meg, og til og med vært på restaurant, og dessuten drukket øl med unge lovende geologer

produsert TO særdeles vellykkede surdeigsbrød på rad og det er personlig rekord!


Skal:

til Tynset om noen få minutter for å spille bratsj, drikke vin og bo i campinghytte

komme tilbake i morra

etter planen på Forretningsreise på tirsdagen, til ENGENES, for å vise folk jeg aldri har møtt ting jeg aldri har sett på sjøl

ikke ta det så tungt om flytrafikken på tirsdagen tilfeldigvis fortsatt er innstilt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar