mandag 20. juni 2011

Etter en svingom går sola og tyskeran ned

Hurtigruta er på tur opp Raftsundet og sjøl er jeg nettopp kommet til Trondheim og har bare nesten gode nok nett-tv-forhold til å kunne kjenne igjen bror min om han dukker opp i fjæra. Ute blir det mørkt her, i morra skal jeg sitte på kontor, jeg klør myggstikk med doven ettertenksomhet og om ikke disse siste ti dagene har vært sommerens vakreste eventyr så har jeg VIRKELIG noe å se fram til.

Bilder er blitt tatt og de skulle nok blitt vist på internett, men nå er det jo natt igjen og ting må nødvendigvis sorteres og organiseres for at det skal være noe vits i sånn der offentliggjøring. Den som har lever får se, i mellomtida kan jeg jo dokumentere at i Vesterålen går man i bikini hver eneste dag, og som et resultat av det har jeg fått soleksem for første gang på muligens tyve år.


Men ja okei, god natt. MS Nordnorge ligger i ro innafor Brakøya, av en eller anna grunn, men jeg har ikke ferie lenger og kan ikke være oppe og vente på verken Stokmarknes eller Sortland. Man skulle vel ha ønska musikkforeninga lykke til, det begynner jo å bli en del kaikorps å skulle måle seg med etterhvert. Egentlig syns jeg det er helt klart artigst med de som står på holmene med flagg! Og de som seiler fembøring, såklart, og de som flyr med drage og de som kjører naken-vannski.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar