onsdag 22. juni 2011

Juni-folk

(In order of appearance:)


Nicolas har verken katt eller kaniner, men kompenserer med hunder og høns og påhengsmotor i Kvaløyvågen




Bjørn Erik bemanner slepebåt mens han venter på å reise til Svalbard for å få perfeksjonert dialekten mellom Pyramiden og Barentsburg




Bror min er på tur til å FLYTTE TIL EN ANNA VERDENSDEL og jeg får ikke lov til å bekymre meg for skurker og banditter og ville dyr, ikke når ikke mor mi gjør det, men dæven han er tøff




Alex har blitt fortalt at det bestandig er finvær i Vesterålen, alle sier det og da må det jo være sant




...og sjøl hadde jeg store sjelekvaler med å skulle vise alle disse fine folkene i sepia når det var så masse sol på dem opprinnelig, men det er noe som heter kill your darlings og farger skal dere få nok av i neste innlegg. Det har forresten vært flere folk i juni, men noen kan vi spare til senere, sant? (Og noen har jeg ikke bilde av og noen liker ikke å være på internett eller vet ikke om risikoen.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar