fredag 3. juni 2011

Himmelfart

Det blei fridag! Jeg har pakka bort ski, studert huseierens mosaikkprosjekt og starta sesongen for å ta uskarpe bilder av hageblomster.



Så har jeg fortsatt ikke full svingradius på skolten, men det kommer seg, og noe anna hadde jeg ikke venta heller (håper forresten at det ikke var noen som faktisk forsto det sånn at jeg var begynt å se på meg sjøl som ufør?!). I dag kokte jeg pasta igjen og det gikk helt fint.

Dessuten har jeg omsider fått sortert bilder fra det der skjellsandtoktet som nesten begynner å bli lenge siden allerede. Det skal komme et skikkelig innlegg, med kart og sang og alt, og kanskje kommer det til og med i dag (men egentlig er det litt seint, så kanskje det må vente). Uansett, for å ikke blande kortene setter vi strek her!

-------------

(Og ikke bare én strek, nei, det blei en hel gjeng.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar