fredag 16. mars 2012

Der var de ute av systemet

og vi kan gå tilbake til sporadiske oppdateringer om hvor jeg har gått på ski og spilt bratsj.

I går spilte jeg bratsj i Metodistkirka, for sånn er det hver onsdag. I helga skal jeg gå på ski i Oppdal-strøket, forutsatt at det fremdeles er vinter der og at vi ikke må hanskes med så mange geofarer! Nå skal det vel være et drygt dusin geologer med på denne hytteturen, men når det kommer til skråningsprosesser er jeg redd teori og praksis ofte kan være to forskjellige ting.

Og shit, der kom jeg plutselig på at i morra er jeg innkalt til konferansetime (apropos geologer), da spørs det om sjefen bør få høre at jeg sitter og føler meg som en utplassert ungdomsskoleelev nå om dagen eller om akkurat det kanskje er noe jeg ikke trenger å ta opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar