mandag 28. mai 2012

Må ut og steke hud som er hvit


Jamnfør forrige overskrift. Det har vært pinsedag og shortsforhold og kirsebærtreet snør tett, jeg har pakka bort skiene og det er faktisk ei heil uke tidligere enn i fjor, i går spiste jeg lunsj med en brautist som ville verve meg som bestmann på en ukesetappe mellom Vanna og Skjervøy (og som klarte det uten videre om og men) og etterpå var det paljettfri på-sparket-grandprixfeiring på Byåsen med egen poenggivning og stor stemning, sjøl om vi måtte slå over på svensk tv allerede etter at de første femten landene hadde avgitt sin stemme siden den norske kommentatoren blei så innmari bitter. Johan befestet forøvrig sin posisjon fra 2010 som kjenner av europeisk schlagermateriale (men Sverige gikk under radaren, gitt!), Moldova med rekedansen hadde fortjent ei langt høgere plassering og ingen kan da vel for alvor mene at det norske bidraget var dårligere enn det engelske..!

Her er noen bilder av kirsebærblomster, i før- og etter-posisjon. I morra har bror min bursdag, og i den forbindelse lover jeg å produsere et blogginnlegg om skjellsandtokt! Det kommer han nok til å sette pris på, kan jeg tenke meg.


(uff-disse-hersens-blomstene-det-blir-så-ruskete-på-gårsdplassen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar